Garantievoorwaarden - Vuary

Bij Vuary staan wij achter de kwaliteit van onze producten en zorgen wij ervoor dat onze klanten altijd tevreden zijn met hun aankoop. Hieronder vindt je informatie over onze garantievoorwaarden.


Wettelijke garantie

Conform de Nederlandse wet heb je recht op een deugdelijk product. Dit betekent dat een product moet voldoen aan wat je er redelijkerwijs van mag verwachten. Wanneer een product defect is buiten jouw schuld om, zoeken wij samen met je naar een passende oplossing.


Garantieperiode

Wij hanteren een garantieperiode van 1 jaar op al onze producten. Binnen deze periode bieden wij kosteloze reparatie of vervanging aan, mits het defect valt binnen de garantievoorwaarden.


Hoe meldt je een defect artikel aan?

Wanneer een artikel defect raakt binnen de garantieperiode, kunt je dit eenvoudig melden via onze klantenservice. Stuur een e-mail naar help@vuary.nl met de volgende gegevens:

  1. Jouw bestelnummer.

  2. Een beschrijving van het defect.

  3. Foto’s of video’s van het probleem (indien mogelijk).

Onze klantenservice neemt binnen 24 uur contact met je op om jouw melding verder te behandelen.


Defect artikel na de garantieperiode

Is jouw artikel defect geraakt na de garantieperiode van 1 jaar? Neem alsnog contact op met onze klantenservice via info@vuary.nl. Wij kijken graag samen met je naar een oplossing. Eventuele reparaties buiten de garantieperiode kunnen tegen een redelijke vergoeding worden uitgevoerd.


Uitsluiting van garantie

De garantie is niet van toepassing in de volgende gevallen:

  • Vocht- of waterschade aan het product.

  • Beschadiging aan display of behuizing door vallen of stoten.

  • Onvoldoende onderhoud, zoals niet tijdig vervangen van filters of reiniging.

  • Schade door slechte verpakking tijdens retourtransport naar Vuary.

  • Schade die door de consument zelf is veroorzaakt.

 

Heb je nog vragen over onze garantievoorwaarden? Neem gerust contact op met onze klantenservice via help@vuary.nl.